Adfiz kiest bewust voor vakblad in print

 De communicatie met leden verliep bij Adfiz de laatste jaren volledig digitaal. Totdat de branchevereniging merkte dat de afstand tussen leden en vereniging groter werd. Besloten werd een nieuw magazine te ontwikkelen. Dit magazine wordt verstuurd naar onafhankelijk financieel adviseurs op het gebied van verzekeringen, pensioenen en financiële planning. Joerie van Looij, Hoofd Communicatie bij Adfiz vertelt kort over het vakblad.

(meer…)

Wat is het doel van het nieuwe vakblad?
“Adfiz magazine geeft de vereniging een gezicht. Het laat zien wat Adfiz doet en waarom het belangrijk is lid te zijn en lid te blijven”, zegt Joerie van Looij, Hoofd Communicatie bij Adfiz. “Het magazine verbindt de verschillende typen leden, vergroot de betrokkenheid bij de vereniging en draagt bij aan een gevoel van trots. Trots op de vereniging (waar je bij wilt horen) en trots op het vak. Adfiz magazine verschijnt in een frequentie van twee keer per jaar (mei en oktober).”

Wat is de meerwaarde van een vakblad in print? Waarom kiest u er bewust voor om deze uitgave in print te laten verschijnen?
“De laatste jaren communiceerden wij alleen digitaal. We merkten echter dat de afstand tussen de leden en de vereniging groter werd. Printuitgaves zijn een onmisbaar communicatiemiddel. Het Adfiz Magazine zetten we net als bijeenkomsten in om de afstand tussen de leden en de vereniging te verkleinen.”

De leden vormen een gevarieerde groep professionals. Van adviseurs die aan het roer staan van een groot bedrijf tot ZZP’ers, van leden met jarenlange ervaring tot enthousiaste starters en van adviseurs die werkzaam zijn voor de particuliere markt tot adviseurs die zich richten op de zakelijke markt. De Adfiz media bieden u een geweldig bereik onder de onafhankelijk adviseurs in Nederland. Klik hier voor de mogelijkheden.