FOCWA Media

De organisatie Federatie Carrosseriebedrijf, Commissie van Toezicht voor het Carrosseriebedrijf (FOCWA) bereikt u de primaire en secundaire doelgroep van de FOCWA. De primaire doelgroep bestaat uit individuele schadeherstellers (ook LiTe en truckschadeherstellers) en schadeherstelgroepen. De secundaire doelgroep bestaat uit stakeholders, te denk aan verzekeraars, leasemaatschappijen en dealerorganisaties.

FOCWA Schadeherstel verzorgt de belangenbehartiging van de 1.100 aangesloten auto- en truckschadeherstelbedrijven op tal van terreinen: economische- en sociaal-economische aangelegenheden, techniek van innovatie, scholing en opleiding, kwaliteits- milieu- en arbozorg, individuele bedrijfsadvisering en -begeleiding en communicatie.

FOCWA magazine

Met het FOCWA magazine kan FOCWA Schadeherstel haar leden laten zien waar de vereniging zich mee bezighoudt en hoe het zich inzet voor haar leden. Het is een magazine voor ondernemers én werknemers binnen de schadeherstelbranche die trots zijn op hun vak en openstaan voor nieuwe ideeën. Het magazine geeft de vereniging een gezicht en laat zien dat FOCWA hét kenniscentrum is op het gebied van techniek, equipment en scholing.

Digitale nieuwsbrief

Twee keer per maand krijgen 1.200 abonnees de digitale nieuwsbrief van de FOCWA. De nieuwsbrief biedt een overzicht van de meest recente, relevante en opvallende ontwikkelingen in het vakgebied.

www.FOCWA-autoschade.nl

42.000 views per jaar

Kantinejournaal

Focwa heeft een ‘kantinejournaal’ gelanceerd voor de werknemers van al haar leden. Met dit initiatief wil de brancheorganisatie voor schadeherstelbedrijven de kennis over technologische ontwikkelingen in de sector versterken. Het Kantinejournaal verschijnt twee keer per jaar.

Wilt u ook effectief uw doelgroep bereiken?

Dat kan! Wij hebben voor u een crossmediaal aanbod waarmee u onder de aandacht komt van autoschadeherstelbedrijven.