Bij de ANT staan de leden centraal

De Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) is dé belangenbehartiger van tandartsen, een snel groeiende beroepsorganisatie met een eigen geluid. Zij zetten zich in voor een beter imago van de beroepsgroep en blijven strijden tegen bureaucratie. (meer…)

Daarnaast kunnen ANT-leden profiteren van het uitgebreide, aantrekkelijk geprijsde servicepakket.

Zes keer per jaar verschijnt hun magazine Dentz waarin de ANT hun leden informeert en inspireert op het gebied van de praktijkvoering. Daarnaast is er in ieder nummer ruimte voor tandheelkundig nieuws, achtergronden, opinie en lifestyle.

Uitdagingen
Pim Nugteren, Manager Communicatie & Marketing van de ANT: “Bij de ANT staan onze leden altijd centraal. Het is daarom altijd onze taak om er voor te zorgen dat we aan hun wensen tegemoet komen en we alles bieden om de belangen van de tandarts zo optimaal mogelijk te behartigen. We zijn daarom continu bezig met het verbeteren van onze service, de verschillende diensten die we bieden en de informatie en communicatie naar onze leden toe. Om ons daarbij professioneel te ondersteunen werken we onder meer samen met Elma, waarmee we recent een contract hebben gesloten als mediapartner.’’

Communicatiemix
De ANT zet zowel online als offline communicatiemiddelen in. “Denk hierbij aan de website, het ledenportal, de nieuwsbrief en verschillende social media kanalen. Ons magazine Dentz is een belangrijk communicatiemiddel, het verhoogt de zichtbaarheid van de vereniging”. Daarnaast blijft de ANT altijd op zoek naar mogelijke nieuwe kanalen om hun middelenmix te verbreden.

Tip voor andere verenigingen
“Vergeet nooit wat de kern van uw vereniging is: de leden”.