De kracht van branded content

Het is bewezen: branded content werkt. Mits het aan een aantal factoren voldoet. VU en MeMo2 onderzochten het succes van branded content en stelden een viertal succesfactoren vast. Factoren die wij bij Elma als standaard hanteren als het gaat om branded content.

(meer…)

Branded content is effectief als het voldoet aan de criteria geloofwaardig, likeabel, sublimial en zichtbaar. Van die vier is geloofwaardigheid de belangrijkste: het is de voorwaarde voor succes. Alleen met een geloofwaardige boodschap wordt het vertrouwen van de lezer gewonnen. Maar ook moet het positief, inspirerend en vooral nuttig zijn. De consument moet het gevoel krijgen er iets aan te hebben.

Branded content? Elma!
Smaakvol verpakte, inhoudelijke informatie die uitnodigend, positief en inspirerend of gewoon nuttig is en waarin de commerciële boodschap subtiel is verpakt: Elma bedenkt en ontwikkelt succesvolle branded content in eigen huis. En omdat veel vakbladen zich prima lenen voor branded content zit u met Elma ook nog eens dichtbij het vuur: Elma is uitgever van  tientallen vakbladen. Twee vliegen in een klap dus.

Weten wat branded content voor u kan doen? Onze communicatie adviseurs helpen u graag. U kunt contact met ons opnemen via (0226) 331600.