Relatiemagazine: goed voor merkbewustzijn, klantentrouw en verkoopcijfers

Voor RGP (Recources Global Professionals), een wereldwijd opererende beursgenoteerde professionele dienstverlener op het gebied van consultancy en project-management, ontwikkelde Elma Content recent een compleet nieuw relatiemagazine: RGP dialogue.

(meer…)

RGP - The Power to Predict

Tegenwoordig kiezen steeds meer bedrijven voor een eigen relatiemagazine in print. Dat is een niet al te verrassende ontwikkeling: een relatiemagazine is nu eenmaal een effectief middel om een bedrijf of merk opvallend te profileren. Het heeft een substantieel effect op merkbewustzijn, klantentrouw en verkoopcijfers*.

Compleet concept
Het innovatieve RGP dialogue is gericht op de Nederlandse markt van RGP en geeft de lezer inzichten en inspiratie die helpen het verschil te maken binnen de organisatie. Elma tekende voor het complete concept en de algehele realisatie.

RGP dialogue ademt de cultuur van RGP. Dat komt tot uiting in verfrissende interviews met shareholders en artikelen die zijn gericht op het thema ‘power to predict’: in de toekomst durven kijken en gefundeerd voorspellen kan een onderneming ver brengen. Klik hier om het magazine in te kijken.

*Dit blijkt uit onderzoek van Millward Brown, een vooraanstaand onderzoeksbureau dat al jaren benchmarkonderzoek verricht naar de effectiviteit van relatiemagazines.