Hoe creëren goede doelen loyale en actieve donateurs?

Het wordt voor goede doelen steeds lastiger om loyale en actieve donateurs aan zich te binden. Wat maakt een donateur loyaal? En welke loyaliteitsinstrumenten werken effectief hierbij? Rik Luttmer schets een duidelijk raamwerk en kleurt deze in middels praktijkvoorbeelden uit binnen en buitenland.

(more…)

Rik Luttmer is werkzaam als loyalty directeur bij Dunck Loyalty Marketing. Al 15 jaar helpt hij organisaties (o.a. Amnesty International, Longfonds, KWF, FNV, Bol.com, Unilever) met behoud- en loyaliteitsvraagstukken. Hij is gefascineerd door het menselijk brein en alles wat daarin afspeelt. Hij is er heilig van overtuigd dat loyaliteit beïnvloedbaar blijft en bovendien voorspelbaar is.

De Elma Inspiration Day is een regelmatig terugkerend event met steeds een nieuw, inspirerend thema voor bestuurders, verenigingsmanagers en communicatieprofessionals van branche- en beroepsorganisaties. Deze keer komen prangende vraagstukken rondom het thema ‘Het creëren van actieve en betrokken leden. Van lid naar ambassadeur.’ uitgebreid aan bod. Leer van succesverhalen van branchegenoten, ontvang handige tips en tricks van mediaprofessionals en wissel van gedachten met collega’s.

Nog niet aangemeld? Meld u nu gratis aan via marketing@elma.nl.
De Elma Inspiration Day vindt plaats op donderdag 6 april van 13.00 tot 17.00 uur bij de NBA in Amsterdam. Bij een no-show wordt € 25,- in rekening gebracht i.v.m. de catering.