Klantenservice Federatie lanceert nieuwe website

De Klantenservice Federatie (KSF) heeft een nieuwe website gelanceerd om daarmee kennisdeling voor leden en ook voor niet-leden centraal te zetten. De KSF is een autoriteit op het gebied van klantenservice en heeft een heldere visie op de ontwikkeling van het vakgebied. De nieuwe website sluit hier op aan.

(meer…)

Gretha de Groot van de KSF: ,,Bij ons staat het delen van kennis via diverse kanalen centraal. We zijn een autoriteit op het gebied van klantenservice en we hebben een heldere visie op de ontwikkeling van het vakgebied. De nieuwe website sluit hier op aan. Klantcontact raakt ons allemaal; iedereen is consument en burger en heeft te maken met klantcontact, zowel persoonlijk als digitaal. De kracht van de vereniging zit in het delen van kennis om als branche samen vooruit te komen en een hoger niveau te bereiken met het vakgebied. We zijn trots op onze achterban die bestaat uit meer dan 180 verschillende organisaties, van kleine, opstartende bedrijven tot grote A-merken. Het zijn leden die samen werken aan de kwaliteit van klantenservice om burgers en consumenten goede service te verlenen. Wij faciliteren onze leden door de kennis en de ervaring beschikbaar te maken.’’

Bewuste keus

,,Kennis beschikbaar stellen voor iedereen is een bewuste keuze,’’ vervolgt De Groot, ,,omdat wij vinden dat de ontwikkelingen in het vakgebied voor iedereen toegankelijk moeten zijn. Als vereniging staan we voor kwaliteit en daarbij hoort voor ons dat we informatie delen met iedereen die ernaar op zoek is. Waarom zou je het wiel opnieuw laten uitvinden als je elkaar kunt helpen door van elkaar te leren? De kennis en de ervaringen die we verzamelen met onze events en onderzoeken verspreiden we door een mix in te zetten van social media, platforms, websites en persoonlijk contact binnen de vereniging en daarbuiten. De keuze voor Elma Media lag derhalve voor de hand. Het is immers prettig om met een partij samen te werken die de wereld van verenigingen kent en daardoor passend advies geeft. We zijn blij met het resultaat en met de samenwerking. Het voelt voor ons ook als echte samenwerking. We hebben de website samen tot stand gebracht: echt co-creatie dus”.