Nieuw magazine geeft FOCWA gezicht

Laten zien wie u als branche- of beroepsorganisatie bent en wat u doet blijft belangrijk. Naast alle digitale mogelijkheden daarvoor kiezen steeds meer organisaties voor het uitgeven van een printmagazine. En met succes, zo ervaart ook FOCWA Schadeherstel, dat onlangs een eigen magazine lanceerde.

(meer…)

Onlangs is het eerste FOCWA Magazine verschenen. Dit nieuwe magazine maakt FOCWA letterlijk tastbaar. Het FOCWA magazine doet meer dan de benodigde vakinformatie leveren. Dit magazine zorgt voor binding en interactie met de leden, voor vertrouwen en het creëert loyaliteit, aldus Judith van Riel van FOCWA.

Met dit magazine laat FOCWA Schadeherstel haar leden zien waar de vereniging zich mee bezighoudt en hoe de vereniging zich voor hen inzet en laat zien dat de FOCWA leden voor kwaliteit en vakmanschap staan. Dit magazine laadt het verhaal van FOCWA als dé brancheorganisatie in de schadeherstelsector. Daarom is dit nieuwe magazine ontwikkeld, als waardevolle aanvulling in de 360 graden communicatiestrategie naar leden en stakeholders.

Het is een magazine voor ondernemers én werknemers binnen de schadeherstelbranche die trots zijn op hun vak en openstaan voor nieuwe ideeën, stelt Judith van Riel. De leden staan centraal in vrijwel alle artikelen: we nemen een kijkje bij hen in de keuken. Zo kunnen FOCWA schadeherstelleden elkaar inspireren. Het magazine geeft de vereniging een gezicht en laat zien dat Vereniging FOCWA Schadeherstel hét kenniscentrum is op gebied van techniek, equipment en scholing.

Het magazine is enthousiast ontvangen. Leden zien hun dagelijkse praktijk terug en vinden inspiratie bij verhalen van andere ondernemers.

Ook een eigen magazine uitgeven?
Denkt u er over ook een magazine uit te geven of te restylen? Wij helpen u graag bij onder andere de ontwikkeling van een bladformule, de redactionele invulling, eindredactie, productie, opmaak, druk en verspreiding.