Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de “verenigingswereld”? Of bent u benieuwd naar recente activiteiten rondom Elma? Bezoek regelmatig onze website of meld u aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Tweet

RT @FredSchoorl: Bericht @volkskrant over nieuwe cijfers @BNA_nl over branche. Positief, maar zorg over verdien&investeringscapaciteit

Top van de berg

B2B e-commerce in opmars

Wie naar iets op zoek is, oriënteert zich vooral online. Dat geldt niet alleen voor consumenten, maar ook voor B2B. Geen wonder dus dat B2B e-commerce fors groeit. Voor de Amerikaanse markt voorspelt Forrester de komende vijf jaar een groei van 780 miljard naar 1 biljoen dollar voor B2B e-commerce. Niet gering, dachten wij zo.

(meer…)

Hoe staat het met uw B2B communicatie? Bent u zowel offline als online in contact met uw doelgroep?

Tweet

RT @VVMBureau: #Energie winnen uit #water? Hype of Hollands Glorie? Leer meer tijdens de #NMD2015 op 11 juni
http://t.co/im70Kleseq

Waarom succesvolle online spelers printmagazines lanceren

Tegenwoordig heeft bijna ieder magazine ook een online editie. Maar ook zien we het andersom: sterke online spelers lanceren­­ succesvolle print magazines. Print is te koop, online content is gratis. Hoe kan het dan dat in de digitale revolutie printmagazines alsnog zo succesvol kunnen zijn?

(meer…)

"Hoe kan het dan dat in de digitale revolutie printmagazines alsnog zo succesvol kunnen zijn?"
Accountant magazine cover

Print wint bij NBA

Hoeveel mogelijkheden het huidige digitale tijdperk ook biedt: print blijft een onmisbaar onderdeel van de mediamix. Daarvan was ook de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) overtuigd. De NBA – de beroepsorganisatie van en voor de 21.000 accountants in Nederland – betrok Elma Media bij de herpositionering van haar magazine Accountant.

(meer…)

De offline en online media van de NBA vormen een onmisbare en cruciale bron van informatie voor alle accountants in Nederland.

Tweet

RT @BNA_nl: Vers van de pers: ‘BNA voor jonge architectenbureaus’ met daarin portretten van jonge BNA leden. Pak ‘m mee bij #YUP

Video-advertising

Video- en mobiel adverteren populair

Digitaal adverteren is in Nederland in 2014 met 11,3 procent toegenomen ten opzichte van 2013. Dit blijkt uit de Online Ad Spend Study die Deloitte uitvoerde voor de brancheorganisatie voor digitale marketing, IAB Nederland. Video advertising was met 30 procent de snelste groeier. Ook mobile advertising breekt door in Nederland en dan vooral adverteren in een app.

(meer…)

Video advertising was met 30 procent de snelste groeier. Ook mobile advertising breekt door in Nederland

Tweet

De juiste tv-content naar de juiste klant: ‘The game is on’ bit.ly/1bMtc7W

Content steeds belangrijker voor zoekmachines

Hoog in de zoekresultaten van zoekmachines eindigen wil natuurlijk iedereen. Om dit te realiseren wordt waardevolle content steeds belangrijker in Google.  De slimme trucjes die worden daarom ook strenger aangepakt. (meer…)

Om goed te gaan scoren in zoekmachines is het dus van belang dat er waardevolle content afgestemd op een relevante doelgroep op uw website te vinden is.

Tweet

RT @nbacc: Wat zijn de laatste internationale ontwikkelingen op gebied van #XBRL & #SBR? International Update op 31 maart: https://t.co/iky…

Tweet

RT @nbacc: Wat zijn de laatste internationale ontwikkelingen op gebied van #XBRL & #SBR? International Update op 31 maart: https://t.co/iky…

Mobielvriendelijke website

Responsive website wordt beloond door Google

Onlangs is er door Google een wijziging doorgevoerd in de weergave van de mobiele zoekresultaten. Als er via een mobiel toestel gezocht wordt in Google verschijnt er in de zoekresultaten de tag ‘Voor Mobiel’. Hierdoor kan een gebruiker zien dat de website geschikt is voor mobiele gebruikers en daarmee gebruiksvriendelijk.

(meer…)

Het kan zomaar zijn wanneer uw website mobiel niet optimaal werkt, waardoor u leads mist en dat zou toch zonde zijn?
Trotse mediapartner van: