Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de “verenigingswereld”? Of bent u benieuwd naar recente activiteiten rondom Elma? Bezoek regelmatig onze website of meld u aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Communiceren

Brancheorganisatie: communiceren en meerwaarde bieden

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zijn brancheorganisaties vandaag de dag nog springlevend. “Ze vormen een belangrijke schakel in de economische ontwikkeling van Nederland”, stelde VNO-NCW-voorzitter Hans de Boer onlangs.

(meer…)

“Het werk van brancheorganisaties is onmisbaar voor ondernemers en dat moet worden verteld.” Communiceren is dus het toverwoord.
Specials

Scoren met specials

Heeft u al eens overwogen een special uit te geven? Dat kán een heel slimme zet zijn. Zo’n special biedt u de kans om eens een heel ander soort adverteerder aan te spreken. En dus extra inkomsten te genereren. Elma produceerde al veel succesvolle specials, zoals de Medische Innovatiespecial. Vraag gerust eens naar de vele mogelijkheden voor uw organisatie.

(meer…)

Specials zijn er in alle soorten en maten. Ze kunnen één thema beslaan of uw business eens op een heel andere manier over het voetlicht brengen en resulteren in een bewaarexemplaar.

Tweet

Google ziet aantal betaalde kliks op advertenties met 13 procent toenemen http://t.co/VDq0QCKkzm

LBBO: Landelijke beroeps Begeleiders in het Onderwijs

LBBO slaat nieuwe weg in

Om haar leden te informeren, inspireren en te verbinden met toeleveranciers, kiezen veel organisaties voor de full service media-exploitatie dienstverlening van Elma. Zo ook de Landelijke Beroepsgroep voor Begeleiders in het Onderwijs (LBBO). Voor haar magazine Beter Begeleiden en de website lbbo.nl verzorgen wij de advertentieacquisitie.

(meer…)

"Als (crossmediaal) media-exploitatiebureau werken wij samen met onze opdrachtgevers aan het succesvol exploiteren van hun magazines, website en overige media. Daarbij is advertentieverkoop een belangrijk aspect."

Tweet

RT @FredSchoorl: Bericht @volkskrant over nieuwe cijfers @BNA_nl over branche. Positief, maar zorg over verdien&investeringscapaciteit

Tweet

RT @FredSchoorl: Bericht @volkskrant over nieuwe cijfers @BNA_nl over branche. Positief, maar zorg over verdien&investeringscapaciteit

Top van de berg

B2B e-commerce in opmars

Wie naar iets op zoek is, oriënteert zich vooral online. Dat geldt niet alleen voor consumenten, maar ook voor B2B. Geen wonder dus dat B2B e-commerce fors groeit. Voor de Amerikaanse markt voorspelt Forrester de komende vijf jaar een groei van 780 miljard naar 1 biljoen dollar voor B2B e-commerce. Niet gering, dachten wij zo.

(meer…)

Hoe staat het met uw B2B communicatie? Bent u zowel offline als online in contact met uw doelgroep?

Tweet

RT @VVMBureau: #Energie winnen uit #water? Hype of Hollands Glorie? Leer meer tijdens de #NMD2015 op 11 juni
http://t.co/im70Kleseq

Waarom succesvolle online spelers printmagazines lanceren

Tegenwoordig heeft bijna ieder magazine ook een online editie. Maar ook zien we het andersom: sterke online spelers lanceren­­ succesvolle print magazines. Print is te koop, online content is gratis. Hoe kan het dan dat in de digitale revolutie printmagazines alsnog zo succesvol kunnen zijn?

(meer…)

"Hoe kan het dan dat in de digitale revolutie printmagazines alsnog zo succesvol kunnen zijn?"
Trotse mediapartner van: