5 tips voor succesvolle ledenbinding en -werving
Een gewaardeerde, aantrekkelijke en relevante partij zijn voor huidige én nieuwe leden? Met deze tips moet dat lukken. (meer…)
Een gewaardeerde, aantrekkelijke en relevante partij zijn voor huidige én nieuwe leden? Met deze tips moet dat lukken. (meer…)
Een gewaardeerde, aantrekkelijke en relevante partij zijn voor huidige én nieuwe leden? Met deze tips moet dat lukken.
(meer…)
Zomaar in het wilde weg adverteren, dat doet niemand. Meestal zit er wel een gedachtegang achter, maar toch levert die vaak nét niet het gewenste resultaat op. Dat is niet vreemd, want effectief adverteren is écht een vak apart. Een vak dat Elma al jaren succesvol beheerst.
Magazines blijven onverminderd waardevol. De consument ziet ze als ‘het beste medium voor het communiceren van nieuwigheden, om nieuwsgierigheid voor merken op te wekken, een imago op te bouwen en om zich emotioneel te binden met een merk’. Dat concludeert het Belgische mediabureau Space op basis van de studies ‘Pulsar 1’ en ‘Pulsar 2.a’.
Met ruim zeven miljoen koopgerichte bezoekers per maand is Marktplaats het grootste Nederlandse E-commerce- en handelsplatform. Het miljoenenbereik van Marktplaats biedt elke dag de mogelijkheid om gericht onder de aandacht te komen bij koopgerichte bezoekers.
Klantenbinding wordt steeds vaker ingezet als maat voor merkentrouw. 22% van de marketeers noemt klantenbinding als marketingdoel zijn ‘nummer 1 prioriteit’, 59% noemt het een topprioriteit. Zij zijn ervan overtuigd dat de band met klanten veel meer gerelateerd is met omzet dan meetgegevens over klanttevredenheid of onderzoeken naar merkentrouw. Zo ontwikkelde Elma onlangs een relatiemagazine voor de relaties van RGP.
Het aantal bezitters van tablets en smartphones in Nederland blijft nog altijd groeien. Cijfers over juni 2015 wijzen uit dat 8,6 miljoen Nederlanders (65%) over een tablet beschikken en 10,6 miljoen (80%) over een smartphone. In december 2014 was dat nog respectievelijk 61 en 76%. Het wordt dus steeds belangrijker dat websites mobiel-vriendelijk zijn. Is uw website al mobiel-vriendelijk ingericht?
Tegenwoordig zijn smartphones niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Het online shopgedrag op smartphones nemen hierdoor ook toe. Het marktonderzoeksbureau Blauw research, heeft in opdracht van Marktplaats Zakelijk een onderzoek gedaan onder 1.200 consumenten om inzicht te krijgen in het winkelgedrag op smartphones.
De netto mediabestedingen in Nederland stegen het afgelopen jaar met 1,9 procent ten opzichte van 2013. In totaal gaven adverteerders € 4,63 miljard uit aan reclame. Dat is een toename van 85 miljoen, die vooral te danken was aan online. De inkomsten uit de verkoop van advertentieruimte namen toe voor alle mediumtypen, behalve print en sponsoring. Dat blijkt uit het Jaarrapport Netto Mediabestedingen 2014 van Nielsen dat binnenkort verschijnt.
Inspiratie opdoen, ervaringen uitwisselen en kennisdelen: dat is de insteek van de Elma Inspiration Day op 1 oktober 2015 van 14.00 tot 17.00 uur.
(meer…)
Het Ronald McDonald Kinderfonds organiseert op 27 en 28 juni a.s. HomeRide, een bijzonder wielerevenement om geld in te zamelen voor de Ronald McDonald Huizen. (meer…)
Nieuwe specials ontwikkelen, bestaande verfrissen én ze produceren tot specials die boven de massa uitstijgen: dat is helemaal ons ding. Met en voor het Nederlands Verpakkingscentrum (NVC) ontwikkelden we een inspirerende special. Elma verzorgde het concept, ontwerp, productie en exploitatie. (meer…)