Print wint bij NBA

Hoeveel mogelijkheden het huidige digitale tijdperk ook biedt: print blijft een onmisbaar onderdeel van de mediamix. Daarvan was ook de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) overtuigd. De NBA – de beroepsorganisatie van en voor de 21.000 accountants in Nederland – betrok Elma Media bij de herpositionering van haar magazine Accountant.

(meer…)

Accountant magazine cover

Dat resulteerde in een stijlvol kwartaalmagazine met een eigentijdse lay-out, frisse fotografie en prettig leesbare inhoud. Een magazine vol diepgang, achtergrond, interviews, thema’s en inspiratie. Maar zonder nieuws: dat staat namelijk op de binnenkort te lanceren nieuwe website. En dat maakt het magazine langer houdbaar en daarmee interessant voor adverteerders. In maart is de eerste uitgave gelanceerd.

Media maximaal inzetten
De offline en online media van de NBA vormen een onmisbare en cruciale bron van informatie voor alle accountants in Nederland. Hoe die mix het best tot haar recht komt, weet Elma – als toonaangevend commercieel partner van zowel beroepsorganisaties als adverteerders – als geen ander. Dankzij een duidelijke rolverdeling tussen print en digitaal kan de NBA de mogelijkheden van beide mediatypen voortaan maximaal inzetten. Accountant is vanzelfsprekend ook optimaal in te zien via tablet en smartphone.

Meer weten?
Wilt u informatie over de restyling/herpositionering van uw eigen (offline) vakblad en hoe u meer effectiviteit haalt uit uw mediamix? Neem dan contact op met Ellen Dekker via e.dekker@elma.nl.