Sluit uw huisstijl en communicatiemix aan bij uw gewenste uitstraling?

Een goede huisstijl laat zien wie u bent. Het is herkenbaar en aansprekend en matcht met het door u gewenste imago. Een sterk logo is daarin een bepalende factor. Het zorgt voor herkenbaarheid en  onderscheidend vermogen.  (more…)

Om de nieuwe koers van FMN te vertalen, hebben wij onlangs de nieuwe FMN-huisstijl ontwikkeld. Een herkenbare en aansprekende huisstijl, geheel in stijl met het gewenste imago.

Elke organisatie heeft een bepaalde identiteit: de corporatie identity. Dat behelst de algehele presentatie van een organisatie door middel van gedrag, communicatie en symboliek. Belangrijk onderdeel van de corporate identity is de huisstijl. Uw huisstijl moet passen bij uw identiteit en consistent worden doorgevoerd, zodat het uw naamsbekendheid versterkt en uw leden zich eerder met uw organisatie identificeren. Ook kunt u zich ermee onderscheiden van soortgelijke organisaties.

Om de nieuwe koers van FMN te vertalen, hebben wij onlangs de nieuwe FMN-huisstijl ontwikkeld. Een herkenbare en aansprekende huisstijl, die matcht met het gewenste imago. Naast een nieuw, sterk logo zijn de communicatiemiddelen opnieuw gepositioneerd. Een geslaagde missie, want FMN-leden hebben vol enthousiasme gereageerd op de nieuwe koers die FMN is ingeslagen.

Uw huisstijl ook eens verfrissen? Vraag het Elma.