Word de vereniging van de toekomst

De vereniging van de toekomst stelt haar leden volledig centraal. Personalisatie is hét credo voor de vereniging van de toekomst. Met dienstverlening op maat. De vereniging van de toekomst speelt nú in op trends als big data, social, mobile, selfservice en omnichannel.

(meer…)


Big data
Social media, het toenemende gebruik van mobiele apparaten: de data die wordt gegenereerd neemt nog altijd toe. Deze big data bevat een schat aan informatie. Die data verzamelen, analyseren en combineren helpt u uw dienstverlening op persoonlijk niveau in te zetten.
Social
Waardevolle relaties opbouwen? Doe meer social. Op social media gebeurt het. Het is dé plek om ‘connected’ te zijn met uw doelgroep en de conversatie aan te gaan. En luister vooral. Anticipeer op klachten, vragen en oproepen. Alleen dan weet u wat er speelt en hoe de stemming is. Dan kunt u uw dienstverlening beter afstemmen en de tevredenheid en loyaliteit verhogen.
Mobile
Zet in op een compleet mobiele strategie en persoonlijke mobiele dienstverlening. Met aandacht voor de functies en mogelijkheden, maar vooral voor de manier waarop uw leden gebruikmaken van mobiele technologieën. En denk ook aan wearables: de nieuwste generatie mobiele devices die wordt meegedragen op het lichaam of in kleding, zoals smartwatches en de Google Glass.
Selfservice
Geef uw leden toegang tot een persoonlijk selfserviceportaal. Een omgeving waar zij direct relevante, specifiek op hen toegespitste informatie te zien krijgen. Met toegang tot de cao, regelgeving en juridische hulp. En laat hen vooral zelf data beheren. Data die uiteraard wordt opgeslagen in de cloud, zodat het overal en op ieder moment te benaderen is.
Omnichannel
Stop met denken in aparte kanalen. Online, offline: alles is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vergeet cross- en multichannel en kies voor omnichannel: laat uw leden de verschillende kanalen door elkaar gebruiken en biedt overal dezelfde beleving.