De Koopman

Lanceringsdatum

2021

Frequentie

10x per jaar

De Centrale Vereniging voor de Ambulante Handel is de ondernemersorganisatie voor de ambulante ondernemers in Nederland. De CVAH zet zich in voor de toekomst van de ambulante handel als collectief en het zakelijk welzijn van de aangesloten individuele marktondernemers in het bijzonder.

De vraag

De CVAH was op zoek naar een samenwerking waarbij de primaire opdracht is om de uitstraling en toegevoegde waarde van de vereniging modern te visualiseren, maar dit ook uit te dragen naar alle partijen die betrokken zijn bij de CVAH.

De oplossing

De CVAH heeft gekozen voor een samenwerking met onder andere Elma Media op grond van haar bewezen expertise en kwaliteit. Twaalf keer per jaar verschijnt hun magazine De Koopman waarin de CVAH haar leden, begunstigers en relaties informeert door middel van reportages over feiten, cijfers, nieuws en andere belangrijke informatie van en over de markt. Door het commerciële speelveld goed in kaart te hebben, weten wij als geen ander om de vernieuwing van de communicatiemiddelen ook financieel aantrekkelijk te maken.

Het resultaat

Het vernieuwde, frisse magazine De Koopman zal onveranderd een belangrijke rol spelen als communicatiemiddel binnen de ambulante handel: het verhoogt de zichtbaarheid van de vereniging.

Lees hier meer over de samenwerking.