Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de “verenigingswereld”? Of bent u benieuwd naar recente activiteiten rondom Elma? Bezoek regelmatig onze website of meld u aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Klantenservice Federatie lanceert nieuwe website

De Klantenservice Federatie (KSF) heeft een nieuwe website gelanceerd om daarmee kennisdeling voor leden en ook voor niet-leden centraal te zetten. De KSF is een autoriteit op het gebied van klantenservice en heeft een heldere visie op de ontwikkeling van het vakgebied. De nieuwe website sluit hier op aan.

(meer…)

''Wij faciliteren onze leden door de kennis en de ervaring beschikbaar te maken.’’

FOCWA richt steunpunt op om haar leden te ondersteunen

De schadewereld heeft te maken met een snel ontwikkelende automotive sector en technologisch snel evoluerende auto’s. Merkerkend schadeherstel is een ontwikkeling die steeds meer toeneemt. Als brancheorganisatie neemt FOCWA een gidsfunctie op voor haar leden.

(meer…)

Luisteren naar de leden is cruciaal voor een goede belangenbehartiging. Waar ligt een ondernemer nu echt van wakker en wat is bepalend voor de toekomst?

Zesde editie Dag van de Slager XXL laat zien ‘jong geleerd, oud gedaan’

De zesde editie van de Dag van de Slager XXL vond plaats op 24, 25 en 26 mei. 260 slagers lieten tijdens deze drie dagen de veelzijdigheid en creativiteit van het slagersvak zien, en beleven, aan het Nederlands publiek en specifiek kinderen en jongeren.

(meer…)

Speciaal om jongeren te bewegen naar de slager te gaan, heeft dit jaar YouTuber Kalvijn een video gemaakt over de Dag van de Slager, het slagersvak en het werken in de slagerij.

Elma Inspiration Day 2018 #1

Op woensdagmiddag 12 september vindt voor de 4e keer de Elma Inspiration Day plaats. Voetbalclub AZ, Koninklijke Algemene Nederlandse Kappersorganisatie (ANKO) en de Koninklijke Vereniging voor Afval- en Reinigingsmanagement (NVRD) delen hun ervaring op het gebied van ledenbinding en het creëren van toegevoegde waarde voor hun leden.

(meer…)

Tijdens deze middag brengen wij u in een open en ontspannen setting met andere verenigingsprofessionals in contact en dagen wij u, met enkele boeiende verhalen, uit voor een interactieve dialoog.

Uitnodiging DNA jaarcongres

Wilt u uw kennis up to date houden en heeft u zin in een feestje met andere verenigingsprofessionals? Als partner van de DNA mogen wij u de tweede toegangskaart gratis aanbieden (à € 595,-). Kom dus samen met een collega!

(meer…)

Als partner van de DNA mogen wij u de tweede toegangskaart gratis aanbieden (à € 595,-).

Dalton realiseert online naslagbibliotheek

In 2012 is voor het eerst het tijdschrift Daltonvisie verschenen, een uitgave van de Nederlandse Dalton Vereniging (NDV). In de afgelopen zes jaren zijn er veel interessante artikelen verschenen. Om de levensduur van de content te verlengen, te bewaren en toegankelijk te houden, heeft de NDV een groot deel daarvan gedigitaliseerd.

(meer…)

Heeft u ook interesse in een digitale bibliotheek? Neem dan contact op met Ellen Marijnissen.

Hoe de VHG nieuwe leden welkom heet

Branchevereniging VHG, de branchevereniging voor ondernemers in het groen, organiseert twee keer per jaar een open dag voor nieuwe leden. Zij worden dan op het verenigingsbureau in Houten ontvangen door VHG-directeur Egbert Roozen, hoofd ondernemershelpdesk Richard Maaskant en bestuursvoorzitter Rien van der Spek.

(meer…)

Doel van de open dag voor nieuwe leden is om de dienstverlening toe te lichten en de drempel te verlagen. ,,Het is makkelijker om contact op te nemen als je de gezichten bij de medewerkers kent”, aldus directeur Egbert Roozen.

De zomer begint stralend met De Elma Summer Tour 2018

Smeer u goed in en zet uw zonnebril op, want deze zomer begint stralend met de Elma Summer Tour. Speciaal voor u, als bijzondere relatie van ons bedrijf, organiseren wij een heerlijke dag in onze Langedijkse achtertuin, waarbij genieten, beleven, ontspannen netwerken en vooral u centraal staan.

(meer…)

Op 22 juni, de dag met de meeste lichturen, nodigen we u uit voor een vaartocht door het schitterende Duizend Eilandenrijk, een omvangrijk en uniek watergebied en tevens bakermat van de Langedijkse tuinbouw.

NBOV in transitie

Fris, modern en duidelijk. De NBOV heeft een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Begin juni volgen de geheel vernieuwde website en andere digitale communicatie-uitingen. De vorm verandert en ook de inhoud. De Nederlandse Brood- en banketbakkers Ondernemersvereniging kiest voor een nieuwe stijl die past bij de toekomst: meer beeld, goed leesbare tekst, klantgericht en vooral herkenbaar voor de leden en de buitenwereld.

(meer…)

De NBOV richt zich op drie kernonderwerpen: werkgeverschap, vakmanschap en ondernemerschap.

Traditionele media: onderschat ze niet

Een leden- of consumentencampagne voeren als vereniging met traditionele media biedt nog steeds volop mogelijkheden op een uitstekend resultaat. Gek genoeg echter zit er een groot verschil tussen perceptie en de werkelijkheid wat betreft de impact en invloed van traditionele mediakanalen.

(meer…)

Radio en print scoren significant hoger dan adverteerders en mediabureaus verwachten, als het gaat om de merkbouw via reclamecampagnes, terwijl digitale media, zoals video en social media, juist overschat worden.

Diverse brancheorganisaties ondertekenen manifest over vervangen CV-ketel

Op initiatief van Berenschot heeft een groot aantal brancheorganisaties, waaronder installateurskoepel UNETO-VNI, VFK, KVGN en NVDE, een gezamenlijk manifest ondertekend. (meer…)

Om de plaatsing van duurzame cv-systemen voor iedereen financieel haalbaar te maken, pleit het manifest ook voor de snelle introductie van gebouw-gebonden financiering.

Vernieuwd magazine Accountant brengt balans in online en offline communicatie

Een maandblad voor accountants na ruim een eeuw omvormen tot kwartaalmagazine. En alle vaktechnische content verhuizen naar de website. Dat deed de NBA in 2015. Tijd voor een lezersonderzoek.

(meer…)

Bijna 78 procent is het eens met de stelling dat het blad interessante onderwerpen bevat en een kleine 85 procent vindt het magazine aantrekkelijk om te zien.
Trotse mediapartner van: