De markt werkt al 100 jaar

De Centrale Vereniging voor de Ambulante Handel is de ondernemersorganisatie voor de ambulante ondernemers in Nederland. De CVAH zet zich in voor de toekomst van de ambulante handel als collectief en het zakelijk welzijn van de aangesloten individuele marktondernemers in het bijzonder. (meer…)

Twaalf keer per jaar verschijnt hun magazine De Koopman waarin de CVAH haar leden, begunstigers en relaties informeert door middel van reportages over feiten, cijfers, nieuws en andere belangrijke informatie van en over de markt. 

Juist in het jaar dat de CVAH haar 100-jarige jubileum viert, is een hernieuwde samenwerking ontstaan tussen de CVAH en Elma Media. De CVAH heeft gekozen voor een samenwerking met onder andere Elma Media op grond van haar bewezen expertise en kwaliteit. Een samenwerking waarbij de primaire opdracht is om de uitstraling en toegevoegde waarde van de vereniging modern te visualiseren, maar dit ook uit te dragen naar alle partijen die betrokken zijn bij de CVAH. Onlangs viel het vernieuwde magazine op de deurmat.

Communicatiemix
De CVAH zet zowel online als offline communicatiemiddelen in. Denk hierbij aan de website, het ledenportal, de nieuwsbrief en verschillende social media kanalen. Uiteraard zal het vernieuwde, frisse magazine De Koopman  onveranderd een belangrijke rol spelen als communicatiemiddel binnen de ambulante handel: het verhoogt de zichtbaarheid van de vereniging.