
Brancheorganisatie Maritime&Offshore NL behartigt de belangen van de aangesloten lid-bedrijven (scheepswerven, toeleveranciers en dienstverleners), biedt professionele ondersteuning bij projecten en voert onafhankelijke onderzoeken uit.
Uitdaging
Al jaren zag het magazine van Maritime&Offshore NL er hetzelfde uit en maakten wij onderdeel uit van het productieproces. Totdat we bedachten het tijd werd om het magazine een totale make-over te geven.
Oplossing
We hebben aan de hand van de communicatiestrategie een nieuwe bladformule samengesteld en een mooi, fris en modern ontwerp gemaakt. Ook hebben we gekozen voor een afwijkend formaat en een passend papiersoort zodat de restyling op alle fronten goed uit de verf zou komen.
Resultaat
Het blad bevat interviews, dossiers en reportages over de thema’s van Maritime&Offshore NL: Trade, Innovation en Human Capital. Wij kunnen de media van Maritime&Offshore NL op een rendabele manier uitbrengen door de inzet van ons salesteam met gespecialiseerde communicatie-adviseurs. Ons salesteam verbindt b2b-ondernemingen met de leden van Maritime&Offshore NL. Er zijn meer adverteerders aan Maritime&Offshore NL-media gebonden en een grotere kern van trouwe businesspartners voor de vereniging. Het resultaat is dat wij voor zowel de vereniging als adverteerders een strategische sparringpartner zijn.
Recente projecten


