Nieuws

Radiocampagne: Een voorbeeld voor jouw vereniging?

Hoe versterk je het imago van je leden en de waarde van het lidmaatschap? De Koninklijke VHG laat het zien. Met een landelijke radiocampagne van 8 t/m 21 september moedigen ze consumenten aan om te kiezen voor een ‘vakkundige VHG-hovenier’.

Deze campagne is een perfect voorbeeld van hoe een vereniging haar leden een streepje voor kan geven op de concurrentie. Het benadrukt de unieke waarde van het lidmaatschap: een garantie voor vakmanschap, betrouwbaarheid en kwaliteit. Dit is een strategie die ook voor jouw branche of beroepsgroep van enorme waarde kan zijn.

​De VHG biedt haar leden promotiematerialen op de website, socialmediakanalen en in de communicatie. Hoe zichtbaarder de VHG-hovenier is, hoe groter de kans dat luisteraars hun weten te vinden.

Het lidmaatschap: de voorsprong

Dit is een mooi voorbeeld van hoe de VHG-hovenier zich onderscheid ten opzicht van niet-leden. Het lidmaatschap staat garant voor vakmanschap en betrouwbaarheid – belangrijke kwaliteiten waar opdrachtgevers waarde aan hechten bij hun keuze.

Extra vertrouwen voor de klant

​Met de VHG Nakomingsgarantie hebben de leden nog een streepje voor. Consumenten krijgen zekerheid met duidelijke Algemene Consumentenvoorwaarden, het VHG-garantiecertificaat en een onafhankelijke geschillencommissie. Precies de extra’s die opdrachtgevers overtuigen om met de VHG-hovenier in zee te gaan.

Bron: VHG