Radiocampagne: Een voorbeeld voor jouw vereniging?
Hoe versterk je het imago van je leden en de waarde van het lidmaatschap? De Koninklijke VHG laat het zien. Met een landelijke radiocampagne van 8 t/m 21 september moedigen ze consumenten aan om te kiezen voor een ‘vakkundige VHG-hovenier’.
Deze campagne is een perfect voorbeeld van hoe een vereniging haar leden een streepje voor kan geven op de concurrentie. Het benadrukt de unieke waarde van het lidmaatschap: een garantie voor vakmanschap, betrouwbaarheid en kwaliteit. Dit is een strategie die ook voor jouw branche of beroepsgroep van enorme waarde kan zijn.
De VHG biedt haar leden promotiematerialen op de website, socialmediakanalen en in de communicatie. Hoe zichtbaarder de VHG-hovenier is, hoe groter de kans dat luisteraars hun weten te vinden.
Het lidmaatschap: de voorsprong
Dit is een mooi voorbeeld van hoe de VHG-hovenier zich onderscheid ten opzicht van niet-leden. Het lidmaatschap staat garant voor vakmanschap en betrouwbaarheid – belangrijke kwaliteiten waar opdrachtgevers waarde aan hechten bij hun keuze.
Extra vertrouwen voor de klant
Met de VHG Nakomingsgarantie hebben de leden nog een streepje voor. Consumenten krijgen zekerheid met duidelijke Algemene Consumentenvoorwaarden, het VHG-garantiecertificaat en een onafhankelijke geschillencommissie. Precies de extra’s die opdrachtgevers overtuigen om met de VHG-hovenier in zee te gaan.
Bron: VHG
 
							