Elma Media gaat samenwerken met ANP Business om branche- en beroepsverenigingen de juiste media te laten bereiken

Elma Media gaat samenwerken met ANP Business. De samenwerking heeft tot doel om branche- en beroepsverenigingen nog effectiever de juiste media te laten bereiken en hun zichtbaarheid te vergroten. Elma Media versterkt zijn expertise in het leveren van mediadiensten aan branche- en beroepsverenigingen, gericht op ledencommunicatie, zichtbaarheid en het overbrengen van boodschappen naar een breder… Lees verder Elma Media gaat samenwerken met ANP Business om branche- en beroepsverenigingen de juiste media te laten bereiken

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws

Boeien, binden en behouden van jongeren: Een recept voor succes

Het betrekken van jongeren bij een vereniging is van vitaal belang, niet alleen voor toekomstige groei, maar ook voor het behoud van een levendige en dynamische gemeenschap. Het boeien, binden en behouden van jongeren vergt echter meer dan alleen het aanbieden van activiteiten. Het vereist een diepgaand begrip van hun leefwereld en een actieve betrokkenheid… Lees verder Boeien, binden en behouden van jongeren: Een recept voor succes

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws

Kappersbranche bundelt krachten met nieuwe arbeidsmarktcampagne: ‘Ik ben kapper’

Verschillende partners uit de Nederlandse kappersbranche hebben de krachten gebundeld om het kappersvak vol in de schijnwerpers te zetten. De nieuwe campagne ‘Ik ben kapper’ laat zien hoe creatief, sociaal en divers het kappersvak is. Met de campagne willen de samenwerkende partners uit de branche de trots onder huidige kappers aanwakkeren en de potentiële kappers… Lees verder Kappersbranche bundelt krachten met nieuwe arbeidsmarktcampagne: ‘Ik ben kapper’

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws

Ontdek de nieuwe KADER

Vrijdag 22 september is het zover. De eerste KADER nieuwe stijl (de helden-editie) ploft dan bij de AVS-leden op de deurmat.  De hele zomer heeft de Academie & Vakvereniging voor Schoolleiders hard gewerkt om hét vakblad voor schoolleiders in een ander jasje te steken, zodat die past bij het elan dat een schooldirecteur verdient. Stoerder, krachtiger, eigenzinniger… Lees verder Ontdek de nieuwe KADER

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws

Ook Koninklijke Metaalunie kiest voor Elma Media

Wij kondigen met trots aan dat wij mediapartner worden van Koninklijke Metaalunie. Als onderdeel van deze samenwerking nemen wij de realisatie van het gerenommeerde magazine Metaal + Techniek op ons. Deze strategische samenwerking heeft tot doel de positie van het magazine verder te versterken en tegemoet te komen aan de behoeften van  ondernemers in de… Lees verder Ook Koninklijke Metaalunie kiest voor Elma Media

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws

Nieuwe look&feel voor JA! Magazine

Recent heeft JA! Magazine in samenwerking met Elma Media een restyle ondergaan. JA! is het leden magazine van de AJN, de wetenschappelijke vereniging van jeugdartsen. Het valt op de mat bij 1600 leden door heel Nederland en inspireert, prikkelt en motiveert jeugdartsen in hun werk. We vroegen de AJN naar de aanleiding, het doel en… Lees verder Nieuwe look&feel voor JA! Magazine

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws

De kracht van lobby in verkiezingstijd: Effectieve strategieën voor branche- en beroepsverenigingen

Met de naderende verkiezingen komt er een golf van nieuwe gezichten in de Tweede Kamer. Voor branche- en beroepsverenigingen biedt dit zowel uitdagingen als kansen op het gebied van lobbyen. Het opbouwen van een effectief netwerk, strategische timing en het overbrengen van een blijvende boodschap worden cruciale factoren in deze periode. Netwerkheropbouw en timing: Sleutel… Lees verder De kracht van lobby in verkiezingstijd: Effectieve strategieën voor branche- en beroepsverenigingen

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als elma-nieuws