Crossmediaal adverteren voor groots effect
Communiceren doen we tegenwoordig veel online. Maar de rol van printmedia moet zeker niet worden uitgevlakt. Juist de combinatie van online en offline media biedt u als adverteerder ongekende mogelijkheden.
Communiceren doen we tegenwoordig veel online. Maar de rol van printmedia moet zeker niet worden uitgevlakt. Juist de combinatie van online en offline media biedt u als adverteerder ongekende mogelijkheden.
Wie is uw potentiële klant? En hoe is zijn interactie met een merk? Voor de ultieme klantbeleving is het slim om customer journeys in kaart te brengen: welke reis leggen uw klanten af voordat zij een product of dienst afnemen?
Waar moet u als marketing- of communicatieprofessional in 2016 op inzetten? Wat draagt bij aan uw (online) marketingsucces? Wij zetten de belangrijkste online marketing- & communicatietrends voor dit jaar op een rij.
Beveiligde websites worden door Google voortaan meegenomen in de rankings. Sites met URL’s die beginnen met HTTPS belanden er bovendien hoger dan niet-beveiligde sites.
Facebook is in ons land het grootste en meest gebruikte social media netwerk, maar WhatsApp neemt die rol steeds meer over. Persoonlijke berichten, foto’s en video’s worden vaker bewust met een selecte groep gedeeld via WhatsApp dan op Facebook.
Wat gebeurt er in 2016 op het gebied van SEO? Hoe scoort u dit jaar goed in Google? Wij zetten de beste SEO-tips voor 2016 op een rij, zodat u met uw website of webwinkel dit jaar nog meer terrein kunt winnen.
Webdesign moet in 2016 vooral bijdragen aan de verbetering van prestaties. Hoe? U leest het in onze Top 5 designtrends.
Ooit had Adfiz, de branchevereniging van onafhankelijk financieel adviseurs, een ledenblad. De communicatie met leden verliep de laatste jaren echter volledig digitaal. Totdat de vereniging merkte dat de afstand tussen leden en vereniging groter werd. Besloten werd een nieuw magazine te ontwikkelen dat het verenigingsgevoel leven in moet blazen.
Tevreden leden zijn een belangrijk ‘bezit’: ze geven uw vereniging bestaansrecht. Tevreden leden zijn onmisbaar voor lobby’s en belangenbehartiging. Een tevreden lid telt daarom voor twee. Maar weet u eigenlijk hoe het staat met de tevredenheid van uw leden?
Hoe denken vakgenoten over ontwikkelingen in uw branche? Vanuit hun eigen invalshoek geven drie professionals die werkzaam zijn op het terrein van branche- en beroepsverenigingen hun visie op de volgende stelling: ‘Print heeft een onmisbare rol in de communicatiemix.’
Een eigen keurmerk: het klinkt interessant en kàn een meerwaarde hebben. Maar het loont absoluut de moeite vooraf de voor- en nadelen goed tegen elkaar af te wegen. Er komt namelijk nogal wat bij kijken.
2016 belooft een fantastisch jaar te worden voor marketing. Speel in op de 5 marketingtrends die dit jaar volgens de marketeers van Facebook en Instagram domineren en u scoort gegarandeerd.