FOCWA

Moet je als branchevereniging nog met een magazine starten? Hebben leden een vakblad nodig als zij de noodzakelijke informatie voor het uitoefenen van hun vak gewoon van internet kunnen halen? Het antwoord is simpel: ja, een magazine is nodig! Een magazine doet meer dan de vakinformatie leveren. Een magazine zorgt voor binding en interactie met de leden, voor vertrouwen en het creëert loyaliteit. Benieuwd hoe?

FOCWA Schadeherstel is de branchevereniging  van autoschadeherstelbedrijven. Als een moderne branchevereniging levert FOCWA steeds relevante meerwaarde aan haar leden, realiseert zij een herkenbare propositie voor consumenten en staat scherp op het netvlies van belangrijke partijen als verzekeraars, leasemaatschappijen en dealerorganisaties.

Creatie:

Met dit magazine laat FOCWA Schadeherstel haar leden zien waar de vereniging zich mee bezighoudt en hoe de vereniging zich voor hen inzet en laat zien dat de FOCWA leden voor kwaliteit en vakmanschap staan. Het laadt het verhaal van FOCWA als dé brancheorganisatie in de schadeherstelsector. Daarom is dit nieuwe magazine ontwikkeld, als waardevolle aanvulling in de 360 graden communicatiestrategie naar leden en stakeholders.

Exploitatie:

Het lanceren van een magazine gaat gepaard met kosten. Om de kosten te drukken, bieden wij de toeleveranciers een waardevol platform aan. Samen met de adverteerder wordt er een effectieve mediacampagne ontwikkeld om op het juiste moment onder de aandacht te komen bij de leden van de FOCWA.

Elma ontwikkelde voor FOCWA de bladformule en het ontwerp. We zijn vertegenwoordigd in de redactieraad en verzorgen de gehele redactie, de bijkomende fotografie, de vormgeving, productie en verspreiding.