BNI

Hoe inspireert en informeert de BNI haar leden? Voor alle communicatiemiddelen verzorgt Elma de complete vormgeving, productie, exploitatie en verspreiding.

De BNI is de Beroepsvereniging van Nederlandse Interieurarchitecten. De vereniging ondersteunt, stimuleert en promoot Nederlandse interieurarchitecten in binnen- en buitenland.

Creatie:

diensten-online-marketing11 (1)Elma is sinds 1998 verantwoordelijk voor de  productie, vormgeving en distributie van de jaarlijkse special en het kwartaal vakblad: BNI Intern. Ons gezamenlijke doel is dat de BNI media moet inspireren en informeren. Dit leidt de architecten tot een professionele uitoefening van het vak binnen de interieurarchitectuur.

Exploitatie:

magazineElma exploiteert de complete mediaportfolio van de BNI bestaande uit de website www.bni.nl , de bijbehorende digitale nieuwsbrief, het periodieke magazine BNI Intern en de fraai vormgegeven jaarlijkse special.

Wij ontwikkelen media die ertoe doen voor de leden. Op deze manier kan de BNI haar leden bereiken, echte toegevoegde waarde bieden en kunnen wij de adverteerders binden. Alleen díe media leiden tot conversie voor zowel de opdrachtgever als de toeleverancier (de adverteerder).

Wij kunnen de BNI media op een rendabele manier uitbrengen door de inzet van ons salesteam met gespecialiseerde communicatie-adviseurs. Ons salesteam verbindt b2b ondernemingen met de leden van de BNI. Er zijn meer adverteerders aan de BNI media gebonden en een grotere kern van trouwe business partners voor de vereniging ontstaan. Wij zijn sparringpartner voor de adverteerders en helpen hen met een effectieve campagne.