Het NVC (Nederlands VerpakkingsCentrum) is de vereniging van bedrijven die het belang erkennen van verpakken als activiteit binnen de gehele supply chain van verpakte producten.
Creatie:
Elma is al ruim 10 jaar de mediapartner van het NVC. Aangezien het medialandschap en de behoeften van de NVC leden veranderen, hebben onze mediastrategen een nieuw concept ontwikkeld: de NVC Special. In deze special komen de nieuwste trends, ontwikkelingen en innovaties op het gebied van materiaal, verpakking en machines naar voren.
Pijlers van de uitgave zijn: innovatie, inspiratie, diepgang, kennisoverdracht en verbinding. Met het uitgeven van deze special heeft het NVC een kwalitatief hoogwaardig contactmoment met haar leden. Op deze wijze toont het NVC haar toevoegde waarde en weet zij haar leden en potentiële leden te binden.
Exploitatie:
Doordat wij al 30 jaar dé specialist zijn in het bereiken van specifieke business doelgroepen, kan Elma deze special rendabel maken. Wij leggen de verbinding tussen de toeleveranciers en de leden van het NVC. Daarnaast beseffen wij dat de balans tussen redactie en commercie van belang is om de onafhankelijkheid als vereniging te waarborgen.
De afgelopen jaren hebben wij het netwerk van adverteerders verder uitgebouwd. Ons doel is om incidentele adverteerders door te laten groeien naar business partners. Dit vraagt sales investeringen, maar zorgt voor continuïteit van de media inkomsten. Door ons anticiperend salesteam zijn wij erin geslaagd om de uitgave kostendekkend te verzorgen.