AJN

Als strategisch mediapartner hebben wij het AJN-vakblad JA! gemoderniseerd en in een nieuw jasje gestoken. Naast de exploitatie ontzorgen wij de vereniging in het gehele productieproces. Benieuwd hoe we dit doen?

De AJN (Artsen Jeugdgezondheidszorg Nederland) is de wetenschappelijke vereniging van én voor artsen werkzaam in de JGZ. Leden zijn veelal werkzaam als arts binnen de jeugdgezondheidszorg en GGD.

Creatie:
diensten-online-marketing11 (1)
Elma heeft de AJN geadviseerd bij de modernisering van haar vakblad JA! In een tijdperk dat men meer ‘scant’ dan leest, is het belangrijk dat de JA! inspirerend en uitnodigend is met diverse instapmomenten. Door gebruik te maken van meer fotomateriaal, het toepassen van streamers en een heldere formule heeft JA! een frisse en moderne uitstraling gekregen.

Exploitatie:
magazineElma is al ruim 10 jaar vertrouwd mediapartner van de AJN. Met ons dedicated salesteam en diepgaande kennis van de adverteerdersmarkt realiseren we kostendekkende uitgaven. Wij vertalen de wensen en behoeften van adverteerders naar nieuwe commerciële proposities.

In de nieuwe bladformule hebben toeleveranciers de mogelijkheid om middels branded content hun toegevoegde waarde te presenteren. Via onderstaande viewer kunt u het resultaat digitaal bekijken.