FMN

Leden werven en binden? Elma heeft FMN begeleid in het hervinden van de relevantie en toegevoegde waarde voor haar leden door te ondersteunen bij de realisatie van een nieuwe heldere strategie.

FMN (Facility Management Nederland) is de beroepsvereniging voor professionals, die werkzaam zijn op het gebied van Facility Management of zich daarop voorbereiden.

Ledenbinding:

ledenbinding75De wereld verandert en dus de behoeften van de FMN leden ook.
Wij hebben FMN begeleid en geadviseerd bij het vertalen van die veranderingen naar een sterke strategie. Zo weet FMN de verbinding te leggen met de leden van nu en in de toekomst.

De nieuwe weg die FMN inslaat hebben wij samen vastgelegd in een aansprekende visie, heldere missie en concrete doelstellingen. Een beweging gericht op vak vernieuwing en professionele groei door te focussen op verbinden.

Communicatiestrategie:

diensten-strategie11-75x75Op basis van de aangescherpte missie en visie hebben wij de communicatiestrategie aangepast en uitgestippeld. Op deze manier kan FMN op een moderne en inspirerende manier informeren, verbinden en kennis overdragen.

Creatie:

diensten-online-marketing11 (1)De identiteit moet herkenbaar en aansprekend zijn voor leden en matchen met het gewenste imago. Een belangrijk onderdeel van die identificatie is het logo. Dit visuele aspect zorgt voor herkenbaarheid en een onderscheidend vermogen.

Op basis van de nieuwe koers is een frisse nieuwe huisstijl ontwikkeld en zijn de communicatiemiddelen ge-herpositioneerd. Leden hebben inmiddels vol enthousiasme gereageerd op de nieuwe koers.